reklama

Perly ducha trojročného

Že si to budem musieť niekde zálohovať, mi bolo jasné, keď prvý krát v sprche zaperlil čosi v zmysle - „Pozri sa, nemáš pipíka!!! Kam si ho schovala?" Stál vtedy pri vani a vyjavene pozeral na tú moju pračudesnú pohlavnú odlišnosť a nie a nie to v tých svojich dvoch rôčkoch pochopiť...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Neskôr sa podujal problém s pohlavnou odlišnosťou svojej matky aspoň dočasne vyriešiť:

- Maminka, ty kde máš pipíka?
- Ja nemám pipíka.
Chvíľka ticha, oči sa rozžiarili:
- Ale ja ti požičiam, maminka.

Nahota u nás nie je tabu. Kým sa dá, neriešime... Hoci, minule ma známa varovala, že sa veru pýrila jedna radosť, keď v škôlke výtvarnú tému „Moja rodina" poňala jej dcéra štýlom, povedzme „Obnažené šťastie", a nezabudla byť vo svojej kresbe zručne detailná... :) Nuž, náš syn na papier dáva zatiaľ čisté abstraktnosti, takže v tomto smere sme (dočasne) za vodou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A keď už teda môžeme byť nahí my, tak sa niet čomu čudovať, že:

Krpec sedí na koberci a pozerá televíziu. Beží tam na jednotke nejaký hudobný program, dosť sexi mladá speváčka v priľahlých červených minišatách, ktoré dávajú fantázii zabrať, synátor oči vyvalené, ústa dokorán, ani nedýcha...
- Teta pekne spieva, a má aj pekné šaty, že? ...snažím sa priviesť ho späť do reality.
Pozrie na mňa...:
- A môže si ich tá teta vyzliecť?

Chlap sa veru nezaprie... :) Už aj „lichoteniu" sa ktovie kde priučil...:

Češem mladšiemu len tak z pasie tie tri chlpy na hlave a starší na mňa karhavo:
- Ale nečeš ho!!! Bude strapatý,... ako ježibaba! Alebo ako mamina!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Že díky, Broňa. Ale nebola som jediná, čo dostala na frak:

- Pozri sa mami, pozri sa! Je tam ježibaba!
Vzrušene ukazuje na obrazovku, kde práve beží hudobný videoklip s istou talentovanou černoškou...
- Nie zlatko, to je Tina Turner.
- Aha, ona nemá metlu...

Veru tak. Hoc ten účes... Ehm...

Oveľa lepšími prívlastkami, než mňa a Tinu Turner, počastoval sám seba:

Čerstvo oblečené (úplne obyčajné) jednofarebné tričko. Pozerá si naň, naťahuje ho sem a tam, potom sa otočí smerom na mňa a zahlási:
- Mami, ja som športovec!
Chvíľu odmlka, zamyslí sa, pokračuje:
- Nie, ja som superhrdina!

O pár dní trochu pozmenil svoj názor:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- Mami, ja som žirafa! - a skáče ako žaba, pre názornú ukážku, len aby bolo jasno... :)

Ale okrem športovca, superhrdinu a žirafy je to aj riadny čert:

- Môžem na teba skákať, tatino?
- Nie.
- Ale budem skákať na tatina!!!
- Počul si, čo ti povedal tatino?!
- Nič nepovedal.
- A to NIE bolo čo?!
- Slovo.

...a vzdoruje ostošesť...:

- Nie, nechcem to ja, nebudem nemôžem nikdy, nechaj ma, nie nebudem nikdy!!!

Jeden by povedal, že Sulíkovi vyrastá silná konkurencia.

Dôkaz, že je dieťa neraz múdrejšie ako jeho matka:

Prišiel za mnou s fľašou minerálky v ruke, tak ja reku zvesela:
- No čo, dáme si spolu do nosa?
- Alebo radšej do úst, mamina.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ako sa v priebehu krátkej chvíle vystriedalo niekoľko rôznych farieb v mojej tvári:

Bračekovci sa spolu kúpu vo vani a starší zrazu z ničoho nič zahlási:
- Filipko ešte žiadnu picu nevidel! (č a c vyslovuje rovnako)
Skoro mi zabehlo...
- Čo nevidel?
- Picu.
- Akú picu, čo je to pica?
- No tá pica, čo sa papá.
- Jáj, pizza...

Uff...

A na záver perlička z dneška, dokonalý... odpink:

- Zhasni prosím to svetlo...
- Ty chceš tmu, maminka?
- Áno.
- Tak zavri oči!


Zozbierané v období, keď mal náš syn dva až tri roky.

Zuzana Kolláriková (Mišová)

Zuzana Kolláriková (Mišová)

Bloger 
  • Počet článkov:  110
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mama. Okrem iného... :) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáZ ´iného´ svetaKúzelné dni materskéZuzankovskéBruškatéVlasy dupkomBojujeme...RetroTvoríme a hráme saJa, poet

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu