reklama

Moje dospelácke memento

Stále zriedkavejšie sa smejem. Dokonca čo i len usmievam. Keď idem po ulici, vidím rozbúrané chodníky a nadávam, že tú kanalizáciu ešte nedokončili. Zrazu sa rozbreše nejaký pes a zúrivo sa rúti k plotu - jáááj, ticho buď, psisko jedno besné! Stojím v rade pri pokladni a som otrávená. Vidím rozhádzané odpadky, hlúpymi nápismi počmárané budovy a som smutná. A naštvaná. Stále zriedkavejšie sa smejem. A chýba mi to.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Neviem, či je to tým, že starnem. Stráca sa vekom zmysel pre humor? Schopnosť radovať sa? To hádam nie. Len asi pribudlo toľko „dospeláckych" povinností, že som sa nechala otráviť. Starať sa o domácnosť už nie je žiadna cnosť, za ktorú by som dostala odmenu v podobe vyššieho vreckového. Alebo aspoň pochvaly. A keby aj, to vreckové už zďaleka neposlúži účelom, akým slúžilo kedysi - ale niečomu užitočnému, praktickému či potrebnému. Do domácnosti, pre deti... Teda nie pekný farebný sveter s veľkými drevenými gombíkmi. Panvica. Možno aj s pokrievkou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Potom si prezriem poštu. Faktúra, faktúra, reklama, faktúra, upomienka (bože, zase som zabudla na tú knižnicu!).

Príde manžel z práce. Taký som unavený. Taká som unavená. Čo ste robili celý deň. Ale však vieš, hlavne bordel. Nechcel jesť, čo som navarila. A zdá sa mi, že niečo na neho lezie. Nejako pokašliava. Jo a pocikal trojo teplákov. Zase musím prať. Nestihla som poskladať veci zo sušiča. Ale bol to v podstate celkom pekný deň, zahrali sme sa. A čo ty. Volali zo servisu. Bude to stáť asi až !%:?@! eur. Bože, až toľko. Sprosté auto. Takto sa tej hypotéky nezbavíme. Inak, spomínala som ti, ešte bude treba zaplatiť aj X a Y. A kedy pôjdeme vybaviť to Z. Tento týždeň to nepôjde, mám veľa roboty. Hmmm, no jo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A večer si pozriem zopár správ. Toho zabili, tú okradli, týchto podviedli. Toto sa zruší, tamto sa spoplatní. A ešte aj tie blogy na tejto stránke sú mnohé tak krásne, lež smutné, že potom musím chmatať po vreckovke a pripomínať si, že som v podstate šťastný človek.

Uznávam, pre účely tohto článku som sa uchýlila k slušnej dávke hyperboly. Veľa úsmevných chvíľ zažívam najmä vďaka nášmu malému juniorovi. Je to síce zábava na úplne iný spôsob, než kedysi, ale má neopakovateľné čaro. Len musím žiaľ skonštatovať, že ako som kedysi ešte ako dieťa a neskôr aj puberťáčka považovala dospelákov za nudných a príliš vážnych suchárov - zábavy-kazičov, dnes sama smerujem k tomu takou sa stať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A preto, milý tento blog, buď mi mementom.

Zuzana Kolláriková (Mišová)

Zuzana Kolláriková (Mišová)

Bloger 
  • Počet článkov:  110
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mama. Okrem iného... :) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáZ ´iného´ svetaKúzelné dni materskéZuzankovskéBruškatéVlasy dupkomBojujeme...RetroTvoríme a hráme saJa, poet

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu