reklama

Retrodenníček 13-ročnej III. - Mám sokyňu

Kde sme to skončili minule? Ahaaaa!!! Boh existuje a nesmierne sa mi páči. Ale páči sa mi aj ten druhý Boh. Tak dievča vyber si... No a ešte sme sa vďaka tajnej agentke dozvedeli, že nie som normálna, ale priemerná. A tak sme prišli na to, že niektorí chlapi sú skrátka - deti!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

3. 5. piatok

Denníček! Už viem, ako sa volá! Ten BOH. A dokonca je z našej školy! No jag som to ja mohla vedieť, keď nám ten ... triedny nedovolí nikomu vychádzať z triedy a furt nám číta školský poriadok! No je tu čosi príšerného: mojou svokrou by mala byť... PRÍRODOPISÁRKA!!! No horor a des! To je trapas! Áno, volá sa Hruška. Juro. Chodí do 3. B a je to Boh, ale to už isto vieš, opakujem sa. To len aby si nezabudol. Teda, to by som do prďáčky nepovedala, že je schopná vyprodukovať niečo tak dokonalé! Ale ešte čosi je nové. Zuza Sokyňová povedala, že v príme do neho tiež bola a EŠTE SA JEJ PÁČI!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

To nééééééééé!!!

Len skús na neho siahnuť a v momente sa zmením na vraždiacu mašinu!

Síce, sakra, ona by sa ubránila, veď je 2x taká ako ja. Ale rozhodne by som jej už nikdy na matike neporadila. Alebo poradila, ale zle! Ha!

Cez zbor Desana povedala, že sa pokúsi dať ma dokopy s Robom. Lenže on ma už nezaujíma. S Jurkom som na tom lepšie a je aj krajší. Dokelu, opäť si musím pripomenúť: krása nie je všetko. Jo a ešte: Jožo zabuchnutý do Ľuby povedal o Ľube, že je sviňa, lebo chodí s Peťom. Ja som ju zastávala (lebo viem, že je len nasadený tajný agent). Sorry Jožko, ale to, že ťa nechce, nie je vôbec na počudovanie. A hlavne to neni dôvod na to, aby si o nej vravel, že je sviňa. Ale potom som sa dozvedela, že to Jožovi povedal Peťo, že spolu asi chodia. No to určite! Sorry Peťko, ale ona s tebou určite nechodí, nič v zlom, ale do teba sa môže zamilovať len niekto tak nenormálny ako ja, a to ty predsa nechceš, aby som bola normálna, že?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

4. 5. sobota

Mama mi priniesla balón v tvare srdca a hneď mi pri nafukovaní praskol. Úžasný deň!

5. 5. nedeľa

Dnes som jak vadná jazdila na trojkolke dolu kopcom. Sadla som si na trojkolku, zdvihla nohy a letela dolu. Ešteže ma nik nevidel. Ozaj, sme vo Vrbovom. To je jasné, že v Bratislave by sa to nedalo robiť. Ináč nič.

6. 5. pondelok

Chýbala dejepisárka, takže nemal kto chalanom nadávať, aby zatvárali WC. Chýbala aj slovenčinárka, takže sme nemali obdivovať koho pančušky a minisukničky. A na fyzike prišla pani v bielom plášti (kupodivu nie pre fyzikárku) a vytiahla IHLY. Že nás ide pichať (ihlami, heh). A to vieš, ako ja sa bojím pichania (ihlami) (heh). Nemala zľutovanie. TBC je TBC. Pichla mi to tam (ihlu do ruky) (heh) a mne došlo maximálne špatne, bola som ešte belšia než normálne, ak to vôbec ide. Rozmýšľala som, že čo keby som jej skrášlila ten biely plášť niečím fakt nechutným, ale až tak zle mi zas nebolo. Páni, ja mám fóbiu z ihiel! Jéj, ja mám fóbiu! Musím mať reakciu aspoň 5 mm, aby ma nepichla ešte raz (ihlou) (heh).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

7. 5. utorok

Dnes sa robili skúšky na našu školu. O to nejde. Miro má narodky. Ani o to nejde. Tak o čo ide? Jurko je športovec. Napísala som si na telesnej omluvenku a keď sa profák nekukal, tak som sa hrabala v záznamoch telesnej a našla som ho tam. Samé jednotky. Šak vravím že je to Boh. Fuj, zajtra dve písomky. A TBC zatiaľ nevychádza. No super.

8. 5. streda

Možno sa odbuchnem. Vŕta mi hlavou Zuza Sokyňová. Povedala, že ona mu vtedy v príme navrhla chodiť a on povedal: "Je mi to hrozne ľúto, ale nie si môj typ!". To je síce povzbudivé, že ju nechcel, ale keď nemá šancu ona, tak ja... Ach jaj. Dnes mi veľkí gymnazisti vraveli že "Zateká vám doma?". Koľko trapkov sa ma to ešte spýta? Sprosté ryšavé vlasy! Povedala som "Samozrejme! Ale rozhodne lepšie, ako keby som vodu nikdy nevidela, ako podaktorí!" a veľavýznamne som na nich pozrela. Ale teraz sa mi to nezdá až tak vtipné. A jeden z nich povedal potom ostatným "Júj chlapci, asi sa urazím!" a začali sa rehliť jak sprostí. Juro by toto určite neurobil. Alebo áno?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

(priezviská som pre istotu sprznila:))

Zuzana Kolláriková (Mišová)

Zuzana Kolláriková (Mišová)

Bloger 
  • Počet článkov:  110
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mama. Okrem iného... :) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáZ ´iného´ svetaKúzelné dni materskéZuzankovskéBruškatéVlasy dupkomBojujeme...RetroTvoríme a hráme saJa, poet

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu