reklama

Retrodenníček 13-ročnej II. - Boh existuje!

Tak dobre teda. Ani som nečakala, že by sa to niekomu mohlo tak pozdávať, že mi karma prekročí 10-ku, ale holt, zdá sa, že mi písanie šlo lepšie v roku 1996... A tak prinášam ďalšiu časť retro-denníčka na pokračovanie. Tentokrát začnem hneď prvým zápiskom, ktorý v tom starom ošarpanom zošite mám. Práve tu začína príbeh jednej veľkej lásky. Takej, ako sa na ten vek patrilo. Nikdy neopätovanej, o to silnejšie prežívanej...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)
Obrázok blogu

30. 4. 1996 utorok

Ty budeš môj denník. Doteraz si bol len nevinný zošit, ale dnes tvoja nevinnosť končí, heh (tenkrát poprvé). A čo som zažila? Zistila som, že Boh existuje. Videla som ho na zastávke o 13:53, nastúpil do 104. Musím zistiť, kto to je. Bude tak druhák - tretiak. Raz sa na mňa aj pozrel, vlastne dva krát, ale od toho si asi zatiaľ moc sľubovať nemôžem, že? Jaj, aký bol pekný! Síce, krása nie je fšecko. Ale keď ja si nemôžem pomôcť! Musím ho ešte vidieť!

1.5. streda

Videla som ďalšieho Boha. Táto Bratislava, to je hotový Olymp. Zbadala som ho, keď som odprevádzala Desanu domov. Asi si povšimla mojej reakcie na neho (asi?), lebo mi hneď povedala, že sa volá Robo, je siedmak a je to jej sused. Že vraj strašný puberťák a decko. No možno, ale rozhodne má modré oči a je blonďák. Vlastne taký trochu cukríček. Ale ten včerajší Boh stojí za viac.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

2. 5. štrvtok

Už zas sme museli ísť ráno na nultú. Hrôza! A čo vystrájala nemčinárka! Asi si myslí, že mám miesto hlavy computer, toľko slovíčiek nám navalila. Ale čo je dôležitejšie, Ľuba mi reprodukovala /všimnite, aké slovo v slovníku 13-ročnej!!/ dôverné rozhovory s Peťom. Keby ten vedel /Peťo, ak to čítaš, ber to s nadhľadom, prosím a odpusť mi moje pubertálne prehrešky :D/! Je naivný, netuší, že my baby držíme spolu a Ľubu som si najala ako tajného agenta, aby zistila čo a ako. To víš, na prvú veľkú lásku sa nezabúda, že áno, Peťko. A čo jej povedal? Že vraj si baby rozdeľuje do 3 skupín:

1. normálne

SkryťVypnúť reklamu
reklama

2. priemerné

3. kravy

(Ehm ale baby sú predsa baby a kravy kravy, no né?). Do tretej vraj zaradil Janu, do ktorej som si vždy myslela že bol. No asi nie, čo ma teší. Vlastne je mi to jedno, lebo na neho môžem z výšky... Teraz, keď viem, že Boh existuje, ma také NIČ netrápi! Ľuba sa toho NIČ ešte spýtala, do akej skupiny patrím a citujem, čo citovala Ľuba: "Keby som chcel, tak je normálna, ale ja nechcem - je priemerná." No neviem či moja normálnosť závisí na ňom! On dokáže vypotiť také veci, že žasnem! Dieťa!

To be continued... :)

Zuzana Kolláriková (Mišová)

Zuzana Kolláriková (Mišová)

Bloger 
  • Počet článkov:  110
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mama. Okrem iného... :) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáZ ´iného´ svetaKúzelné dni materskéZuzankovskéBruškatéVlasy dupkomBojujeme...RetroTvoríme a hráme saJa, poet

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu