reklama

Don´t cry, big sister

„Hlavne pred ním nehovor to slovo, lebo vie, čo znamená, pozná ho...". Kiežby ho radšej nepoznal. To slovo, za ktorým sa skrýva trápenie, smútok, bolesť, zápasy... Niekedy vyhraté. A niekedy nie... Práve tie prehraté zápasy zarezonujú najviac. Pani „R" sa v okolí veru už neraz obsmŕdala. Vždy ma prekvapilo, s akou zákernosťou sa dokázala vkradnúť do života človeka a prevrátiť ho naruby. Niekedy som sa nestíhala ani zúfalo prizerať a... už bolo všetko inak. Svoj zápas včera začal aj môj braček. A ja sa idem zblázniť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Ťažko sa blázni, keď tu mám dve maličké deti, ktoré netušia, čo sa deje. Dnes som treskla hojdacím koňom o zem, lebo si dovolil stáť mi v ceste. „Maminka, ja ti pomôžem upratať." Stavia koníka späť na húpacie nohy. „Tak, hotovo." - „Ďakujem, miláčik, ty si taký šikovný." Do očí sa mi tlačia slzy. To sú tie, čo ich cez deň zadržiavam, aby som im večer, keď všetci zaspia, dala zelenú.

A tá kopa prádla! Špinavého, čistého, neožehleného, neroztriedeného. Aj tá to dnes schytala. Zrejme, že to bola taká KOPA, tak som do nej riadne KOPLA. „Sprosté oblečenie, neznášam ho, všetko to povyhadzujem!" Oblečenie na mňa nechápavo hladí - čo som ti spravilo?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ach, nič, nič,... skrátka, dajte mi všetci pokoj, ja len... chcem praštiť celým svetom o zem a vykričať si hlasivky do nemoty!

Naozaj to nechápem. Prečo si pani „R" volí toho, koho si volí. Prečo siaha na mojich milovaných. Prečo aspoň nepočká, kým nemá človek aj posledný vlások na hlave šedivý a vrások nespočítateľne, keď už videl promócie všetkých svojich vnúčat a je pripravený odísť? Prečo, prečo. Pani „R" skrátka nie je vyberavá.

Keď sa mi ešte prednedávnom hojili rany po kliešťovom pôrode, vravela som si - žiadne tretie dieťa sa konať nebude, takú bolesť už neprosím... Ale toto bolí viac. Oveľa viac.

Zuzana Kolláriková (Mišová)

Zuzana Kolláriková (Mišová)

Bloger 
  • Počet článkov:  110
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mama. Okrem iného... :) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáZ ´iného´ svetaKúzelné dni materskéZuzankovskéBruškatéVlasy dupkomBojujeme...RetroTvoríme a hráme saJa, poet

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu